Λήμνος: Ξεκίνησε η υποβολή αιτήσεων αποζημίωσης από τους πλημμυροπαθείς
Μέσα στις επόμενες 45 ημέρες πρέπει να κατατεθούν οι αιτήσεις αναφέρει η ανακοίνωση του Δήμου Λήμνου
Από το NEWSROOM Δημοσίευση 13/2/2024
Μετά την εκδήλωση των καταστροφικών καιρικών φαινομένων στο νησί της Λήμνου τη Δευτέρα 12 Φεβρουαρίου 2024, ο Δήμος του νησιού ανακοίνωσε ότι οι όσοι έχουν υποστεί ζημιές θα πρέπει να υποβάλουν αίτηση εντός χρονικού διαστήματος 45 ημερών από την ημερομηνία εκδήλωσης της φυσικής καταστροφής.
Η αίτηση θα πρέπει να κατατεθεί στο Κεντρικό Πρωτόκολλο του Δήμου Λήμνου (τηλ. 22540-24484 και email: [email protected] ) συνοδευόμενη από:
α) Αίτηση του δικαιούχου ή εξουσιοδοτημένου προσώπου (βλ. Παράρτημα).
β) Δήλωση Φορολογίας Εισοδήματος (Έντυπο Ε1) τελευταίου φορολογικού έτους, για το οποίο υποχρεούται να έχει υποβάλει δήλωση ο αιτών ή έχει ήδη υποβάλει
(για την επιβεβαίωση της κύριας ιδιόκτητης, μισθωμένης ή παραχωρημένης κατοικίας ή της δευτερεύουσας ιδιόκτητης κατοικίας και τον αριθμό των εξαρτώμενων ή/και φιλοξενούμενων μελών του δικαιούχου).
γ) Δήλωση Στοιχείων Ακινήτων (Έντυπο Ε9) τελευταίου φορολογικού έτους, για το οποίο υποχρεούται να έχει υποβάλει δήλωση ο αιτών ή έχει ήδη υποβάλει, για τις περιπτώσεις ιδιόκτητης κατοικίας, σύμφωνα με την Αριθμ.31ΕΞ2023 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5072Β'/16-08-2023).