Δράση του Σχολείου Δεύτερης Ευκαιρίας Μυτιλήνης
Εμπειρογνώμονες από το Πανεπιστήμιο της Βαρκελώνης επισκέφθηκαν το Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας Μυτιλήνης στα πλαίσια του προγράμματος Erasmus+
Από το NEWSROOM Δημοσίευση 31/10/2023
Από τις 22 εως τις 29 Οκτωβρίου δύο εμπειρογνώμονες από το Πανεπιστήμιο της Βαρκελώνης σε θέματα παιδαγωγικής και κοινωνικής καινοτομίας επισκέφθηκαν το Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας Μυτιλήνης και το παράρτημα στην Καλλονή στα πλαίσια του προγράμματος Erasmus+ με τίτλο «Επιμόρφωση εκπαιδευτικού προσωπικού του Σχολείου Δεύτερης Ευκαιρίας Μυτιλήνης σε θέματα κοινωνικής ένταξης», που συντονίζει το Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας Μυτιλήνης.
Η καθηγήτρια του πανεπιστημίου της Βαρκελώνης Cristina Galván και η συντονίστρια του προγράμματος του πανεπιστημίου της Βαρκελώνης UB Support, Cati Jerez, παρουσίασαν στους καθηγητές του σχολείου καινοτόμες πρακτικές και τεχνικές κοινωνικής ενσωμάτωσης και επαγγελματικής ενδυνάμωσης ομάδων μέσω παρουσιάσεων, μελετών περίπτωσης και με βιωματικά εργαστήρια.
Κατά την διάρκεια της παρουσίας τους διοργανώθηκε ένα εργαστήριο ψηφιακών δεξιοτήτων στο σχολείο. Σε αυτό το εργαστήριο, οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να αναπτύξουν τις δεξιότητές τους στον ψηφιακό τομέα και να ενισχύσουν την αυτοπεποίθησή τους. Συγκεκριμένα, οι μαθητές συμμετείχαν στην κατασκευή τρισδιάστατων σεναρίων, που απαιτούν δεξιότητες στη χρήση ψηφιακών εργαλείων και την δημιουργία περιεχομένου. Αυτή η εμπειρία βοήθησε τους μαθητές να εξοικειωθούν με την τεχνολογία και να αυξήσουν τις δεξιότητές τους σε έναν τομέα που είναι σημαντικός για την σύγχρονη επαγγελματική αγορά.
H Cati Jerez εντυπωσιάστηκε από «την αφοσίωση, τον επαγγελματισμό και τον ενθουσιασμό των εκπαιδευτών στο Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας». «Ο σεβασμός που τρέφουν για τους μαθητές, οι οποίοι θυσιάζουν ώρες ξεκούρασης και ώρες παραμονής με την οικογένεια και τις φιλίες τους για να μάθουν και να βελτιώσουν τη ζωή τους, είναι εντυπωσιακός», είπε ο Jerez. «Η μέριμνα τόσο για την ποιότητα της διδασκαλίας όσο και για τη δημιουργία ευνοϊκού εκπαιδευτικού περιβάλλοντος μάθησης και η ενσωμάτωση καινοτόμων τεχνικών είναι βασικές για το διδακτικό προσωπικό και το πρόγραμμα ενισχύει αυτά τα στοιχεία. Ελπίζουμε να μπορέσουμε να συνεισφέρουμε με την παρουσία μας», κατέληξε.
Από την πλευρά της, η Cristina Galván υπερθεμάτισε για «τη δέσμευση του διδακτικού προσωπικού στη μάθηση των μαθητών και στη συναισθηματική και κοινωνική τους ευημερία». Σύμφωνα με την Galván, το διδακτικό προσωπικό είναι ανοιχτό να υιοθετήσει νέες μεθοδολογίες για να βελτιώσει τη δική του διδακτική πρακτική και τη μάθηση κάθε εκπαιδευόμενου».
Ο διευθυντής του ΣΔΕ Μυτιλήνης με παράρτημα στην Καλλονή Παναγιώτης Τουζένης επεσήμανε την σπουδαιότητα του συγκεκριμένου εγχειρήματος καθώς και τα οφέλη που αποκόμισε το εκπαιδευτικό προσωπικό και οι ενήλικοι μαθητές του σχολείου ευχαριστώντας το Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών για αυτή την δυνατότητα.