× Στο Νησί
SOCIAL MEDIA

Κλειστή η πόρτα του αεροπλάνου σε οικογένεια με άρρωστα μωρά

Ακατανόητη, αν όχι ανάλγητη συμπεριφορά από τη Sky Express σε πτήση της Μυτιλήνης προς Αθήνα την περασμένη Πέμπτη- Το τηλεφωνικό κέντρο της εταιρείας παραδέχεται ότι αποχώρησε δύο λεπτά νωρίτερα η πτήση

Από το NEWSROOM Δημοσίευση 27/8/2023

Κλειστή η πόρτα του αεροπλάνου σε οικογένεια με άρρωστα μωρά

Aνταποκρινόμενη στο όνομα της, η αεροπορική εταιρεία «Sky Express» φαίνεται πως επέλεξε να ξεχυθεί στον ουρανό αλλά να μην αναγνωρίσει τις ανάγκες των επιβατών της. Το ανάλγητο περιστατικό καταγράφηκε την περασμένη Πέμπτη 24 Αυγούστου, όταν ένα ζευγάρι με δύο μικρά παιδιά αγνοήθηκαν από το προσωπικό της εταιρείας για πέντε λεπτά καθυστέρηση στην πύλη επιβίβασης. Η οικογένεια βρίσκεται εγκλωβισμένη στη Λέσβο, αφού δεν βρίσκει καμία πτήση έως τις 2 Σεπτεμβρίου: επισκέπτεται τακτικά τον γιατρό, έχοντας μείνει ταπί γιατί παραμένει στο ξενοδοχείο, με προβλήματα υγείας των παιδιών και με τον πατέρα τους να έχει πρόβλημα από τη δουλειά του, αφού απουσιάζει αδικαιολόγητα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Την καταγγελία έκανε ο Θεόδωρος Βαρδάνης στο «Ν», στοιχεία του οποίου βρίσκονται στη διάθεση της ηλεκτρονικής μας εφημερίδας. Εμείς επιχειρήσαμε να επικοινωνήσουμε με την εταιρεία, αλλά αυτό έγινε κατορθωτό μόνο με το τηλεφωνικό κέντρο το οποίο μπόρεσε μόνο να απαντήσει ότι η πτήση 305 της 24/8 αναχώρησε δύο λεπτά νωρίτερα. Και το άρθρο θα αποσταλεί και στην ηλεκτρονική διεύθυνση της εταιρείας όπως μας δόθηκε για να λάβουμε την επίσημη πλευρά της για τα γεγονότα. 

Οπως εξηγεί ο κ. Βαρδάνης, στις 24/8, «είχαμε προγραμματισμένη πτήση για αναχώρηση από το αεροδρόμιο Οδυσσέας Ελύτης στις 21:50, με προορισμό την Αθήνα». Το check-in είχε γίνει ηλεκτρονικά από την προηγούμενη ημέρα. Το boarding pass, βάσει των εισιτηρίων, άνοιγε στις 21:20.

«Η άφιξή μας στο αεροδρόμιο Οδ. Ελύτης έγινε στις 21:25, και αμέσως απευθυνθήκαμε προς τα γκισέ για παράδοση της βαλίτσας μας. Εκεί μας ενημέρωσαν ότι το boarding pass είχε κλείσει, οι πόρτες είχαν κλείσει και ότι το αεροπλάνο ήταν έτοιμο για απογείωση!» προσθέτει.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Κατευθυνόμενοι προς τον έλεγχο και ζητώντας εξηγήσεις για το πώς μπορούσαν να έχουν κλείσει οι πόρτες του αεροπλάνου και να είναι έτοιμο για απογείωση, όταν η ώρα δεν ήταν καν η προγραμματισμένη ώρα βάσει του εισιτηρίου, σε ένα λεπτό ήρθε μια εκπρόσωπος της εταιρείας: «Με ύφος επιτακτικό μας ανέφερε ότι η αεροπορική εταιρεία έχει το δικαίωμα να αναχωρήσει 15 λεπτά νωρίτερα χωρίς να έχει ειδοποιήσει κανέναν. Σε προσπάθεια να την πείσω να επικοινωνήσει με το αεροσκάφος μέσω ασύρματου, αφενός επειδή η άφιξή μας στο αεροδρόμιο ήταν εντός χρονικών ορίων και αφετέρου διότι τα δύο παιδιά μας (8 μηνών και 2,5 χρονών) χρειάζονταν ιατρική φροντίδα λόγω βρογχιολυτίδας, η απάντησή της ήταν αρνητική, λέγοντας "ας ερχόσασταν στην ώρα σας»!

«Όπως καταλαβαίνετε, έχουμε εγκλωβιστεί στο ξενοδοχείο χωρίς να γνωρίζουμε πότε θα επιστρέψουμε στην Αθήνα. Τα χρήματά μας έχουν τελειώσει και δεν γνωρίζουμε πώς θα πληρώσουμε τη διαμονή μας, το φαγητό μας και τη νοσηλεία των παιδιών μας. Επίσης, όλες αυτές τις ημέρες από τις 25/8 μέχρι την αβέβαιη ημερομηνία επιστροφής μου, έχω χαρακτηριστεί "ΑΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΟΣ ΑΠΩΝ" από τη δουλειά μου. Σε επικοινωνία με την εταιρεία μέσω email, απλά μετά από τόσες ημέρες, δεν μας έχουν απαντήσει ακόμα, με αποτέλεσμα, όπως σας είπα και πριν, να είμαστε εγκλωβισμένοι στο νησί.

Να σημειωθεί παρακαλώ ότι το ποσό των εισιτηρίων επιστροφής για μια οικογένεια με 2 μικρά παιδιά και μια μεγάλη βαλίτσα επιπλέον ήταν 420 ευρώ.» κατέληξε ο κ. Βαρδάνης.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το ερώτημά μας είναι πώς ενώ έχει γίνει check-in ηλεκτρονικά δεν ανέμενε την οικογένεια η εταιρεία πριν να κλείσει την πύλη της επιβίβασης και για ποιο λόγο εν πάσει περιπτώσει δεν βρήκαν άλλη λύση οι εκπρόσωποι της Sky express για να εξυπηρετηθεί η οικογένεια. 

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ
Tο stonisi.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Τα συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.

ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΑΓΟΡΑ

Κίνηση στην αγορά της Μυτιλήνης την Κυριακή

Ανοιχτά τα καταστήματα έως τις 3, την Κυριακή των Βαϊων εγκαινιάζοντας το πασχαλινό ωράριο
ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ

Παλαιόκηπος: Ένα χωριό στην αγκαλιά ενός ελαιώνα

Οι κάτοικοι διακρίνονται για την εργατικότητα και τη νοικοκυροσύνη τους
ΝΙΚΟΛΑΣ ΑΘΑΝΑΣΗΣ
ΕΛΛΑΔΑ

Μεγάλα πρόστιμα για τους ξεχασιάρηδες φορολογουμένους

Εάν οποιοδήποτε ποσό φόρου δεν καταβληθεί μέσα στη νόμιμη προθεσμία καταβολής, ο φορολογούμενος υποχρεούται να καταβάλει τόκους
ΜΥΤΙΛΗΝΗ

Ο Χριστόφας συγχαίρει την Μιλένα Κοντού

Συνεχίζει να μας κάνει περήφανους τονίζει ο Δήμαρχος Μυτιλήνη
ΑΓΡΟΤΕΣ

Ανοιξη στις τιμές του ελαιολάδου ξανά

Ισπανικό σάλπισμα ανόδου των τιμών
ΝΙΚΟΣ ΜΑΝΑΒΗΣ
ΕΛΛΑΔΑ

Τέλος χρόνου για τη διασύνδεση POS με ταμειακές μηχανές

Αρχίζει η επιβολή προστίμων από 2 Μαϊου
ΕΛΛΑΔΑ

Θα υπολειτουργήσουν οι τράπεζες την Πρωτομαγιά

Τι θα γίνει με τα καταστήματα των τραπεζών εκείνη την ημέρα.
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΑΓΟΡΑ

Η αγορά της Μυτιλήνης περιμένει...«Ανάσταση», τη Μεγάλη Εβδομάδα

Υποτονική είναι η κίνηση στα καταστήματα της πόλης παρά το γεγονός ότι είμαστε μια ανάσα πριν το Πάσχα. Στα δώρα και στις επιδοτήσεις που πληρώνονται από βδομάδα, εναποθέτουν οι έμποροι τις ελπίδες τους
ΒΟΡΕΙΟ ΑΙΓΑΙΟ

Μειώθηκε η ιδιωτική οικοδομική δραστηριότητα στο Βόρειο Αιγαίο

Αύξηση καταγράφει η οικοδομική δραστηριότητα σε πανελλαδικό επίπεδο κατά 15,7%
ΝΙΚΟΣ ΜΑΝΑΒΗΣ
ΒΟΡΕΙΟ ΑΙΓΑΙΟ

Με έξι ώρες καθυστέρηση η αναχώρηση του Aqua Blue

Θα αναχωρήσει την Παρασκευή 26 Απριλίου στις 9:00 το βράδυ αντί στις 3:00 το απόγευμα
ΒΟΡΕΙΟ ΑΙΓΑΙΟ

Βραδιά με γεύσεις Βορείου Αιγαίου στο Λονδίνο

Άλλη μια προσπάθεια προσέλκυσης τουριστών από την Αγγλία
ΒΟΡΕΙΟ ΑΙΓΑΙΟ

Νέα Διοίκηση στον Σύνδεσμο Συμβούλων Επιχειρήσεων Βορείου Αιγαίου

Οι εκλογές διεξήχθησαν ηλεκτρονικά