Πρόστιμο για τον προβληματικό κλιματισμό του Νήσος Σάμος
Επώνυμη καταγγελία στο «Ν» για το δραματικό βράδυ που πέρασαν όσοι ταξίδεψαν με το πλοίο την Παρασκευή 4 Αυγούστου
Γράφει ο ΝΙΚΟΣ ΜΑΝΑΒΗΣ Δημοσίευση 5/8/2023

Προβληματική λειτουργία του κλιματισμού στο πλοίο Νήσος Σάμος καταγγέλει στο «Ν» επιβάτιδα που ταξίδεψε από τον Πειραιά για την Μυτιλήνη την Παρασκευή 4 Αυγούστου. Το πλοίο ήταν ασφυκτικά γεμάτο με επιβάτες που φαίνεται ότι έφθανε στα όρια της μεταφορικής ικανότητας του. Στις αποκλειστικές φωτογραφίες που δημοσιεύει σήμερα το «Ν» φαίνεται πως δεκάδες επιβάτες να κοιμούνται στους διαδρόμους του πλοίου.
Λίγο μετά την αναχώρηση του πλοίο από τον Πειραιά οι επιβάτες διαμαρτυρήθηκαν για τις υψηλές θερμοκρασίες που επικρατούσαν στους κοινόχρηστους χώρους. Η απάντηση που έλαβαν από το προσωπικό ήταν πως κάνει ζέστη επειδή είναι πολλοί οι επιβάτες. Ανάμεσα στους επιβάτες που διαμαρτυρήθηκαν ήταν και η κ. Ευαγγελία Μπαλαγιάννη η οποία έκανε την καταγγελία στο «Ν».
Καθόλη την διάρκεια του ταξιδιού, αναφέρει η κ. Μπαλαγιάννη, η ζέστη ήταν αφόρητη. Οι επιβάτες προσπαθούσαν να κρατούν ανοιχτές τις πόρτες στα σαλόνια του πλοίου για να μπαίνει μέσα δροσερός αέρας.
Οι επιβάτες του πλοίου προχώρησαν σε καταγγελίας για την προβληματική λειτουργία του κλιματισμού και έγιναν έλεγχοι όταν το πλοίο έφθασε στα λιμάνια της Χίου και της Μυτιλήνης. Στις 6.00 το απόγευμα του Σαββάτου ανακοίνωση του Λιμενικού Σώματος αναφέρει ότι κινήθηκε η διαδικασία επιβολής προστίμων διότι οι θερμοκρασίες στους χώρους του πλοίου δεν ήταν οι προβλεπόμενες. Συγκεκριμένα η ανακοίνωση αναφέρει: «Κατόπιν διενέργειας ελέγχου στο Ε/Γ-Ο/Γ πλοίο "ΝΗΣΟΣ ΣΑΜΟΣ" Ν. Π. 12396 στον λιμένα Μυτιλήνης, διαπιστώθηκε ότι οι τιμές θερμοκρασίας εντός του πλοίου, δεν ήταν οι προβλεπόμενες, σύμφωνα με το αρθ. 11 του Π.Δ. 44.
Από το Κεντρικό Λιμεναρχείο Μυτιλήνης, κινήθηκε η διαδικασία επιβολής των προβλεπόμενων διοικητικών κυρώσεων».
Οι επιβάτες του Νήσος Σάμος δύσκολα θα ξεχάσουν αυτή την δραματική εμπειρία. Σύμφωνα με τα όσα ανέφερε η κ. Μπαλαγιάννη η ακτοπλοϊκή εταιρεία δεν φρόντισε να προσφέρει ούτε ένα μπουκάλι νερό στους επιβάτες του πλοίου που ταλαιπωρήθηκαν από την προβληματική λειτουργία του κλιματισμού.
Το «Ν» επικοινώνησε με τον κεντρικό πράκτορα της Hellenic Seaways στη Μυτιλήνη για να έχει την θέση της εταιρείας. Ωστόσο ως την ώρα που δημοσιεύθηκε το ρεπορτάζ δεν η εταιρεία δεν είχε διατυπώσει την δική της άποψη για τα γεγονότα.