«Οι διακοπές ρεύματος στη Μυτιλήνη καίνε μηχανήματα και καταστρέφουν επιχειρήσεις...»
Ο γιατρός ακτινοδιαγνώστης, Πολύδωρος Αμπατζής, μιλά για την ταλαιπωρία των τελευταίων διακοπών ρεύματος και τα προβλήματα που προκάλεσαν στο εργαστήριό σε σημαντικές εξετάσεις ασθενών
Γράφει η ΜΑΡΙΑ ΧΑΤΖΗΓΕΩΡΓΙΟΥ Δημοσίευση 25/2/2023
Στο διαχρονικό σοβαρό πρόβλημα που αντιμετωπίζουν τα νοικοκυριά και οι επιχειρήσεις της Λέσβου και σχετίζεται με τις απροειδοποίητες διακοπές ρεύματος οι οποίες μπορεί να προκαλέσουν τεράστια αρρυθμία στην καθημερινότητα και καταστροφή μηχανημάτων και εξοπλισμού, αναφέρεται ο γνωστός γιατρός της Μυτιλήνης και ιδιοκτήτης ακτινοδιαγνωστικού εργαστηρίου, Πολύδωρος Αμπατζής.
Ο κ. Αμπατζής μιλώντας στο «Ν» 99 fm και στην εκπομπή «Πρωινοί Διάλογοι» αναφέρθηκε στις πρόσφατες διακοπές ρεύματος στην πόλη της Μυτιλήνης, σε ώρες και μέρες αιχμής για όλα τα καταστήματα και τις επιχειρήσεις, οι οποίες όπως είπε προκάλεσαν τεράστια προβλήματα για άλλη μια φορά.
«Το χειρότερο από όλα σημείωσε ο κ. Αμπατζής, είναι ότι ο πολίτης είναι αβοήθητος απέναντι σε αυτή την κατάσταση και δεν υπάρχει τρόπος να βρει το δίκιο του. Όταν έγιναν οι τελευταίες διακοπές ρεύματος, στο ακτινοδιαγνωστικό εργαστήριό μου, ήταν σε εξέλιξη και τις δύο φορές εξέταση σε αξονικό τομογράφο η οποία διεκόπη. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι ο ασθενής θα πρέπει για δεύτερη φορά να έρθει και να λάβει πάλι ακτινοβολία για να κάνει την εξέταση.
Προσπαθούμε κάθε φορά να βρούμε κάποιον υπεύθυνο της ΔΕΔΔΗΕ για την πόλη της Μυτιλήνης, να μας δώσει κάποιες εξηγήσεις για τις διακοπές ρεύματος ή έστω να μας πει αν πρόκειται για βλάβη και πότε θα αποκατασταθεί. Στο πενταψήφιο νούμερο που καλούμε απαντά τηλεφωνητής από την Αθήνα ο οποίος τις περισσότερες φορές δεν γνωρίζει τι συμβαίνει και πότε θα αποκατασταθεί η ηλεκτροδότηση».
«Πριν από δύο χρόνια, επισημαίνει ο κ. Αμπατζής εξαιτίας μία διακοπής ρεύματος, έπαθε ζημιά ένα ακριβό μηχάνημα του εργαστηρίου μου το οποίο κόστιζε 80.000 ευρώ. Τότε προσέφυγα στη δικαιοσύνη για να διεκδικήσω αποζημίωση, δυστυχώς όμως η γραφειοκρατική διαδικασία είναι τόσο μεγάλη και η διαδικασία απόδειξης ότι ευθύνεται η ΔΕΔΔΗΕ για τη βλάβη τόσο απαιτητική που προτίμησα να μην ασχοληθώ άλλο.
Το ζήτημα είναι και εκεί θέλω να εστιάσω ότι οι εκπρόσωποί μας στην αυτοδιοίκηση Α και Β βαθμού, οι βουλευτές ακόμη και η δικαιοσύνη δεν ασχολούνται με αυτό το σοβαρό ζήτημα και οι πολίτες είναι απροστάτευτοι απέναντι σε αυτή την κατάσταση. Πληρώνουμε τεράστιους λογαριασμούς ρεύματος στους παρόχους ηλεκτρικής ενέργειεας και ένα μεγάλο ποσοστό αυτών πηγαίνει στη ΔΕΔΔΗΕ. Απαιτούμε λοιπόν να έχουν σωστές υπηρεσίες και σωστές παροχές ηλεκτρικού ρεύματος που να εξασφαλίζουν αν μη τι άλλο την εύρυθμη λειτουργία των επιχειρήσεών μας».