Σε απεργία και οι καθηγητές δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
«Τσουνάμι» αντιδράσεων κατά της Κεραμέως ακόμη και από την ΔΑΚΕ που αποκαλούν την υπουργό Παιδείας «νοσταλγό του επιθεωρητισμού»
Από το NEWSROOM Δημοσίευση 13/2/2023
Οργισμένοι εμφανίζονται οι εκπαιδευτικοί με την απόφαση της κυβέρνησης να επιβάλλει άμεσα την ατομική αξιολόγηση τους και κατεβαίνουν σε απεργία. Ακόμη και οι συνδικαλιστές της ΔΑΚΕ πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης αποκαλούν την υπουργό Παιδείας Νίκη Κεραμέως «νοσταλγό του επιθεωρητισμού» και την κατηγορούν ότι κάνει κινήσεις προεκλογικού εντυπωσιαμού.
Στον χορό των κινητοποιήσεων εκτός από τους δασκάλους και νηπιαγωγούς μπήκαν και οι καθηγητές δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης με απόφαση της ΟΛΜΕ συμμετέχοντας στην 24η απεργία της Τετάρτης 15 Φεβρουαρίου 2023. Ειδικότερα για τη Λέσβο έχει προγραμματιστεί απεργιακή συγκέντρωση στις 11 το πρωί της Τετάρτης στα γραφεία της Περιφερειακής Εκπαίδευσης Βορείου Αιγαίου στο Μακρύ Γυαλό.
Όπως αναφέρει η ΟΛΜΕ «οι εκπαιδευτικοί δεν έχουμε κάτι να κρύψουμε, δεν αντιδρούμε γιατί δε θέλουμε να «ξεβολευτούμε» όπως λένε τα διάφορα παπαγαλάκια. Κάθε μέρα εξετάζουμε κριτικά και αυτοκριτικά τη δουλειά μας, στους συλλόγους διδασκόντων/ουσών ανταλλάσσουμε σκέψεις και προτάσεις για να γίνει καλύτερη η σύνθετη παιδαγωγική πράξη. Αυτή ακριβώς η διαδικασία είναι που ζητάμε να στηριχθεί ουσιαστικά από το κράτος.
Αν πραγματικά το ΥΠΑΙΘ επιθυμεί να βελτιώσει την ποιότητα της Δημόσιας Εκπαίδευσης, τότε πρέπει άμεσα να προχωρήσει σε αύξηση της χρηματοδότησης της Παιδείας, σε κάλυψη των δεκάδων χιλιάδων κενών με μόνιμους εκπαιδευτικούς, σε μείωση του αριθμού μαθητών/τριών ανά τμήμα, να φτιάξει σύγχρονες κτιριακές υποδομές, να εξοπλίσει σχολεία και εκπαιδευτική κοινότητα με τεχνολογικό και λοιπό εξοπλισμό, να υλοποιήσει προγράμματα σπουδών που να υπηρετούν το δικαίωμα των παιδιών στην ολόπλευρη μόρφωση, σύμφωνα με τις σύγχρονες παιδαγωγικές αρχές με ανάλογα βιβλία και εποπτικό υλικό, να πάρει μέτρα για τα μαθησιακά και ψυχοκοινωνικά προβλήματα των παιδιών και την έξαρση της βίας και να μειώσει τις εξετάσεις που οδηγούν σε στείρα γνώση και ανάγκη παραπαιδείας.
Αν πραγματικά το ΥΠΑΙΘ ενδιαφέρεται για την βελτίωση των εκπαιδευτικών ας ικανοποιήσει επιτέλους το επί δεκαετίες αίτημα του κλάδου μας για καθολική, εισαγωγική, περιοδική και ετήσια, επιμόρφωση. Η επιμόρφωση όλων των εκπαιδευτικών τόσο στο γνωστικό τους αντικείμενο όσο και στις συνεχώς εξελισσόμενες παιδαγωγικές και διδακτικές μεθόδους, αποτελεί βασική παράμετρο βελτίωσης των εκπαιδευτικών και του παρεχόμενου εκπαιδευτικού έργου».