Η Lidl Eλλάς παίρνει πίσω τη μήνυση στην 70χρονη μετά την κατακραυγή
Η επίσημη ανακοίνωση της Γερμανικής εταιρείας
Από το NEWSROOM Δημοσίευση 17/2/2022
Οι σφοδρές αντιδράσεις στο διαδίκτυο (το hashtag #cancel_Lidl έγινε σήμερα πρώτο trend στην Ελλάδα) για την ανάλγητη συμπεριφορά που επέδειξε η εταιρεία «Lidl» σε μια 70χρονη που στην απελπισία της έκλεψε τρόφιμα από σούπερ μάρκετ της συγκεκριμένης αλυσίδας ανάγκασε την εταιρεία να κάνει πίσω και να προσπαθήσει να διασκεδάσει τις εντυπώσεις.
Στην επίσημη ανακοίνωση αναφέρεται ότι «η διοίκηση της εταιρείας έλαβε γνώση του περιστατικού και θα φροντίσει να μην υπάρξει συνέχεια. Η εταιρεία θα έρθει σε επικοινωνία με την πελάτισσα για να λήξει το θέμα που δημιουργήθηκε», προεξοφλώντας ότι δεν θα υπάρξει μήνυση κατά της 70χρονης,
Αναλυτικά η ανακοίνωση της «Lidl Ελλάς»:
«Η Lidl Ελλάς από την έναρξη της λειτουργίας της εφαρμόζει με υψηλό αίσθημα ευθύνης αξίες και πρακτικές κοινωνικής υπευθυνότητας. Έχει αποδείξει έμπρακτα και διαχρονικά ότι στέκεται δίπλα στους συμπολίτες της με ήθος και ευθύνη, όπως πράττει πάντα σε αντίστοιχες περιπτώσεις κοινωνικής ευαισθησίας.
Συγκεκριμένα έχει μεριμνήσει με μηχανισμό υποστήριξης μέσω ΜΚΟ σε όλη την Ελλάδα ώστε να αντιμετωπίζει άμεσα αιτήματα για προϊοντική βοήθεια από ευπαθείς ομάδες πληθυσμού.
Το πρόσφατο περιστατικό που έλαβε χώρα στο κατάστημά μας στο Ίλιον μάς λυπεί βαθιά. Ο υπεύθυνος του καταστήματος όπως και κάθε υπεύθυνος καταστήματος είναι υποχρεωμένος να ακολουθεί τις προβλεπόμενες διαδικασίες αναφορικά με παραβατικές συμπεριφορές που ορίζει η νομοθεσία.
Η διοίκηση της εταιρείας έλαβε γνώση του περιστατικού και θα φροντίσει να μην υπάρξει συνέχεια. Η εταιρεία θα έρθει σε επικοινωνία με την πελάτισσα για να λήξει το θέμα που δημιουργήθηκε.
Η Lidl Ελλάς θα συνεχίζει να στέκεται διαχρονικά στο πλευρό όσων μας χρειάζονται, αναγνωρίζοντας την ευθύνη και τον ρόλο της στην ελληνική κοινωνία».