× Στο Νησί
SOCIAL MEDIA

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ

Μειωμένη κατά 57% σε σχέση με το 2019 η κίνηση στη γραμμή Μυτιλήνη – Πειραιά

Στοιχεία για την επιβατική κίνηση, τα δρομολόγια των πλοίων, και τις επιπτώσεις του covid στην ακτοπλοΐα δίνει ο Επιτελικός Εμπορικός Διευθυντής της Attica Group Διονύσης Θεοδωράτος.

Γράφει η ΜΑΡΙΑ ΧΑΤΖΗΓΕΩΡΓΙΟΥ Δημοσίευση 9/7/2021

Μειωμένη κατά 57% σε σχέση με το 2019 η κίνηση στη γραμμή Μυτιλήνη – Πειραιά

Σημαντικά στοιχεία που αφορούν την κίνηση των ακτοπλοϊκών γραμμών που εξυπηρετούν τα νησιά μας καθώς και το ζήτημα που έχει προκύψει με την επάρκεια των καμπινών, έδωσε στο «Ν» 99 fm και στην εκπομπή «Πρωινοί Διάλογοι», ο Επιτελικός Εμπορικός Διευθυντής της Attica Group Διονύσης Θεοδωράτος.

Αναφερόμενος στο ζήτημα της επάρκειας των καμπινών ο Διον. Θεοδωράτος, παραδέχθηκε ότι φέτος υπάρχει αυξημένη ζήτηση σε καμπίνες λόγω ανασφάλειας των επιβατών για τον covid 19 υπογράμμισε όμως πως αυτό συμβαίνει με όλες τις γραμμές και τα δρομολόγια της εταιρείας και όχι μόνο στα δρομολόγια του Βορείου Αιγαίου. Ωστόσο σημείωσε Επιτελικός Εμπορικός Διευθυντής της Εταιρείας, η ζήτηση περιορίζεται στις καμπίνες και μόνο σε αυτές, αφού γενικότερα η επιβατική κίνηση παρουσιάζει μεγάλη μείωση η οποία αγγίζει το 55%.

68.000 κρατήσεις έως τέλος Αυγούστου

«Αυτή τη στιγμή οι κρατήσεις συνολικά για Λέσβο και Χίο από 8 Ιουλίου έως και τέλος Αυγούστου είναι 68.000 άτομα. Από αυτά 21.700 επιβάτες έχουν κάνει κράτηση σε καμπίνες. Λόγω των μέτρων είναι γνωστό ότι δεν μπορούμε να πουλήσουμε τις καμπίνες ως τετράκλινες παρά μόνο ως δίκλινες. Εφόσον λοιπόν συμβαίνει αυτό υπάρχουν κρεβάτια που μένουν αδιάθετα. Ωστόσο ακόμη και σήμερα υπάρχουν μέρες που δεν έχουν κλείσει όλες οι καμπίνες, όμως μέσα στον Αύγουστο κάποιες ημερομηνίες είναι δύσκολο να βρει κανείς καμπίνα».

Ημερήσια δρομολόγια τον Αύγουστο

Όπως σημείωσε ο Διονύσης Θεοδωράτος, η εταιρεία διαθέτει όλες τις καμπίνες προς πώληση και δεν εφαρμόζει καμία πολιτική κράτησής τους, όπως φημολογείται από διάφορους, διότι κάτι τέτοιο θα ήταν εντελώς άτομο. Πρόσθεσε δε, πως για την εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού ήδη έχουν προγραμματισθεί ημερήσια δρομολόγια , σε ορισμένες ημέρες αιχμής του Αυγούστου για να εξυπηρετηθεί καλύτερα ο κόσμος. Πρόσθεσε μάλιστα ότι ήδη στο σύστημα της εταιρείας έχουν ανέβει αυτά τα δρομολόγια και πωλούνται τα εισιτήρια».

Μειωμένη κίνηση

Αναφερόμενος γενικότερα στην ακτοπλοϊκή κίνηση του φετινού καλοκαιριού σε σύγκριση με το 2019 που ήταν η τελευταία χρονιά κανονικότητας πριν τον κορονοϊό ο Επιτελικός Εμπορικός Διευθυντής της Attica σημειώνει μεταξύ άλλων ότι το δρομολόγιο Μυτιλήνη – Χίος – Πειραιά έχει μειωμένη κίνηση κατά 57% και σε αριθμούς 131.000 επιβάτες λιγότεροι συγκριτικά με το 2019. Η κατάσταση φαίνεται κάπως βελτιωμένη τις πρώτες μέρες του Ιουλίου όπου η μείωση είναι 30%. Με τα στοιχεία αυτά, εκτιμούμε ότι θα κλείσουμε το δίμηνο του καλοκαιριού με μείωση περίπου 20% σε σύγκριση με το 2019. Όλα βέβαια θα εξαρτηθούν και από τα επιδημιολογικά δεδομένα».

Αναφερόμενος σε άλλο σημείο της συνέντευξής του, ο Διονύσης Θεοδωράτος, στα μέτρα της κυβέρνησης για την μετακίνηση επιβατών προς τα νησιά με rapid test σε περίπτωση που δεν έχουν εμβολιαστεί, σημείωσε ότι η απόφαση αυτή ελήφθη από επιστημονική επιτροπή και οφείλουμε να τη σεβαστούμε, πρόσθεσε όμως ότι θα υπάρχουν κάποιες επιπτώσεις στην κίνηση.

Οι εμβολιασμένοι πάνε Νότιο Αιγαίο

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον έχουν τα στοιχεία και τα ποσοστά που ανέφερε το στέλεχος της Attica σχετικά με την μετακίνηση των επιβατών όπως είπε για το δρομολόγιο Πειραιά – Χίο – Μυτιλήνης το 34% είναι εμβολιασμένοι, το 55% προσέρχεται με rapid test και το 11% προσέρχεται με μοριακό τεστ.

Στη γραμμή της Δωδεκανήσου ωστόσο, σημείωσε το ποσοστό των εμβολιασμένων επιβατών είναι πολύ μεγαλύτερο και αγγίζει το 66%.

Δρομολόγιο Θεσσαλονίκης

Αναφερόμενος ο Διονύσης Θεοδωράτος στο δρομολόγιο της Θεσσαλονίκης, σημείωσε μεταξύ άλλων, ότι ο αρχικός προγραμματισμό ήταν σταματήσει τον Ιούνιο όπως και έγινε και να συνεχισθεί και πάλι το φθινόπωρο. Πρόσθεσε δε, ότι προφανώς ο σχεδιασμό του δεν ήταν να εξυπηρετήσει την τουριστική κίνηση των νησιών αλλά κυρίως τους επιβάτες και τους φοιτητές. «Γνωρίζουμε ότι υπάρχει σχεδιασμός από την πλευρά του Υπουργείου για αλλαγή στο δρομολόγιο αυτό, ώστε να εξυπηρετεί ολόκληρο το χρόνο το επιβατικό κοινό, αυτό μένει όμως να το δούμε στην πράξη». Απαντώντας το στέλεχος της Attica Group για το αν ένα δρομολόγιο όπως αυτό της Θεσσαλονίκης θα ήταν βιώσιμο χωρίς επιδότηση, σημείωσε ότι σε καμία περίπτωση , τα δρομολόγια της Βόρειας Ελλάδας, Καβάλας και Θεσσαλονίκης δεν είναι βιώσιμα, αφού η επιβατική και εμπορική κίνηση δεν μπορεί να καλύψει το κόστος της λειτουργίας του πλοίου.

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ
Tο stonisi.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Τα συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.

ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
ΕΛΛΑΔΑ

370 ευρώ φόρος στους διήμερους αποσταγματοποιούς

Εγκύκλιος της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων διευκρινίζει το νομικό πλαίσιο λειτουργίας των μικρών αποσταγματοποιών
ΑΓΡΟΤΕΣ

Χρηματοδοτήσεις για λίγους και εκλεκτούς αγρότες

Ερώτηση - καταγγελία από τον ΣΥΡΙΖΑ για τα αγροτικά προγράμματα του Ταμείου Ανάκαμψης
ΑΓΡΟΤΕΣ

Παράταση ως τις 30 Νοεμβρίου για όλα τα σχέδια βελτίωσης

Δεν θα δοθεί άλλη παράταση υποστηρίζει το υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Επαναφορά της βίζας ζητούν οι τουριστικοί πράκτορες

Χάνονται δύο στους τρεις Τούρκους τουρίστες τονίζει ο γενικός γραμματέας της Ένωσης Τουριστικών Πρακτόρων Λέσβου Άρης Λαζαρής. Αναγκαίος ο ανασχεδιασμός της τουριστικής προβολής με βάση τις προτάσεις των επαγγελματιών του κλάδου
ΜΥΤΙΛΗΝΗ

Συνεχίζει τις προσεγγίσεις το «Τάλως»

Το πρόγραμμα δρομολογίων του Σεπτεμβρίου για το Ro - Ro της Creta Gargo Lines
ΒΟΡΕΙΟ ΑΙΓΑΙΟ

Εκδόθηκε η απόφαση ένταξης των νέων αγροτών του Βορείου Αιγαίου

Στον αέρα 234 υποψήφιοι καθώς δεν υπάρχουν οι αναγκαίες πιστώσεις για να ενταχθούν
ΝΙΚΟΣ ΜΑΝΑΒΗΣ
ΑΓΡΟΤΕΣ

Δεντροφύτευση, αποζημιώσεις και δράσεις ζητούν τα Βατερά και η Βρίσα

Έξι τοπικοί φορείς καταθέτουν αιτήματα προς περιφέρεια, Δήμο και Δασική υπηρεσία
ΑΓΡΟΤΕΣ

Προς τα 4,00 ευρώ το έξτρα παρθένο ελαιόλαδο

Ανεβαίνουν οι τιμές του ελαιολάδου σε όλη την λεκάνη της Μεσογείου
ΝΙΚΟΣ ΜΑΝΑΒΗΣ
ΜΥΤΙΛΗΝΗ

Ως 27% πάνω οι τιμές των υγρών καυσίμων στη Λέσβο

Στο πετρέλαιο κίνησης η μεγαλύτερη ποσοστιαία αύξηση της μέσης τιμής σε ετήσια βάση
ΝΙΚΟΣ ΜΑΝΑΒΗΣ
ΕΛΛΑΔΑ

Στο πρόγραμμα «Εξοικονομώ 2021» όλοι οι επιλαχόντες

Ο προϋπολογισμός του «Εξοικονομώ 2021» αυξάνεται κατά 591,7 εκατ. ευρώ
ΒΟΡΕΙΟ ΑΙΓΑΙΟ

Ξαφνικό «στοπ» στο λιμάνι της Χίου για το Νήσος Σάμος

Έλεγχο για «ύποπτη αποσκευή» πραγματοποίησε στις 10.30 μμ της Τρίτης το λιμενικό στο πλοίο με πληρότητα 100% που ξεκίνησε το απόγευμα από Μυτιλήνη για Πειραιά
ΑΓΡΟΤΕΣ

28% πάνω το κόστος παραγωγής στο χωράφι

Σε ζωοτροφές και ενέργεια τα μεγαλύτερα ποσοστά αύξησης του κόστους τον Ιούνιο του 2022
ΝΙΚΟΣ ΜΑΝΑΒΗΣ