× Στο Νησί
SOCIAL MEDIA

«Greek 4»: Η καμπάνια του ΕΟΤ για Λέσβο

Αφορά και Χίο, Σάμο και Λέρο

Από το NEWSROOM Δημοσίευση 10/8/2020

«Greek 4»: Η καμπάνια του ΕΟΤ για Λέσβο

Το υπουργείο Τουρισμού και ο ΕΟΤ σε συνεργασία με το υπουργείο Μετανάστευσης και Ασύλου, προωθούν με νέα καμπάνια, υπό τον τίτλο «Greek 4: Για Σένα», την προβολή τεσσάρων νησιών του Βορειοανατολικού Αιγαίου και συγκεκριμένα: της Λέσβου, της Χίου, της Σάμου και της Λέρου.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η νέα καμπάνια του ΕΟΤ στοχεύει στο rebranding ξεχωριστών τουριστικών προορισμών του Βορειοανατολικού Αιγαίου, αρχικά μέσω μίας νέας ιστοσελίδας, που δημιουργήθηκε αποκλειστικά για τους «Greek 4». Υπενθυμίζει στους ταξιδιώτες του εσωτερικού και του εξωτερικού ότι καθένα από τα νησιά είναι ένα ιδιαίτερο, μοναδικό αφήγημα:

• Η Λέσβος συνδέεται με την παράδοση,

 • η Χίος με την εξερεύνηση,

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

• η Σάμος με τη φύση και  το φως και

• η Λέρος με το απέραντο γαλάζιο.

Ταυτόχρονα, προβάλλει την εύρυθμη καθημερινότητα των κατοίκων των νησιών, σε αρμονική συνύπαρξη με τις σύγχρονες υποδομές. Πρόκειται για μία ακόμη πρωτοβουλία στήριξης των νησιών, που σήκωσαν το μεγαλύτερο βάρος του μεταναστευτικού ζητήματος. Η διαφημιστική εκστρατεία, που σχεδιάστηκε και υλοποιείται από τον ΕΟΤ, χρηματοδοτήθηκε από το υπουργείο Μετανάστευσης και Ασύλου.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο υπουργός Τουρισμού, κ. Χάρης Θεοχάρης, δήλωσε σχετικά: «Στόχος της καμπάνιας είναι η μακροπρόθεσμη ανάδειξη των 4 αυτών νησιών -της Λέσβου, της Χίου, της Σάμου και της Λέρου- σε ελκυστικούς προορισμούς, τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό. Νησιά με ιδιαίτερη ταυτότητα και ιστορία, που προσφέρουν μοναδικές εμπειρίες στον επισκέπτη. Το Υπουργείο Τουρισμού, από την αρχή της κρίσης, προχώρησε σε μια σειρά από καινοτόμες δράσεις προκειμένου να στηρίξει τον ελληνικό τουρισμό και τους ανθρώπους του. Και αυτό θα συνεχίσουμε να κάνουμε σε ώστε στα επόμενα χρόνια να ανακτηθεί το χαμένο έδαφος της φετινής σεζόν.»

Ο ΓΓ του ΕΟΤ, κ. Δημήτρης Φραγκάκης δήλωσε: «Η διαφημιστική καμπάνια, η οποία υλοποιείται από τον ΕΟΤ είναι η ελάχιστη ανταπόδοση στις τοπικές κοινωνίες των 4 νησιών που έχουν σηκώσει το δυσανάλογο βάρος του μεταναστευτικού. Είναι μια πολύ καλά μελετημένη και στοχευμένη καμπάνια, σχεδιασμένη προκειμένου να πετύχει δύο στόχους: o πρώτος είναι η τόνωση του τουριστικού ρεύματος των νησιών και ο δεύτερος στόχος είναι η βελτίωση της ευρύτερης εικόνας των νησιών αυτών στο εξωτερικό. Η καμπάνια που ξεκινά σήμερα θα συνεχιστεί το επόμενο εξάμηνο και ο στόχος μας είναι επεκταθεί και το 2021. Θέλω να ευχαριστήσω το υπουργείο Μετανάστευσης και προσωπικά τον υπουργό κ. Νότη Μηταράκη, ο οποίος ανταποκρίθηκε στην ανάγκη για χρηματοδότηση της καμπάνιας αυτής και στηρίζει από την αρχή αυτή την προσπάθεια.»

Ποιοι είναι οι «Greek 4»

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Λέσβος, Παράδοση: Ένα νησί για να ζήσεις το δικό σου μύθο. Δοκίμασε παραδοσιακές συνταγές και απόλαυσε την κληρονομιά αυτού του τόπου.

Χίος, Εξερεύνηση: Ένα νησί που δεν θα σταματάς να ανακαλύπτεις. Εξερεύνησε τα τοπικά έθιμα και αναζήτησε στιγμές που θα θυμάσαι για πάντα.

Σάμος, Φύση: Ένα νησί με φυσική ομορφιά που θα ερωτευθείς. Γεύσου τους θησαυρούς του και γίνε ένα με τη φύση.

Λέρος, Απέραντο Γαλάζιο: Ένα νησί όπου το απέραντο γαλάζιο κυριαρχεί. Βούτηξε στην απόλαυση και βάλε πλώρη για μία αξέχαστη εμπειρία.

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ
Tο stonisi.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Τα συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.

ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Ξεπέρασαν τις 11.000 οι αφίξεις Τούρκων στη Λέσβο

Το 21% των Τούρκων επισκεπτών του Απριλίου έβαλε βίζα στο Τελωνείο Μυτιλήνης. Αύξηση των αφίξεων κατά 128% το πρώτο τετράμηνο του 2024 σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2023
ΝΙΚΟΣ ΜΑΝΑΒΗΣ
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Με το Πάσχα ξεκινά η σεζόν στη Σκάλα Ερεσού

Ανοίγουν ένα- ένα τα καταστήματα εστίασης και τα καταλύματα, ενώ κάποια ήδη υποδέχτηκαν Τούρκους και αναμένουν τα φεστιβάλ και τη Σχολή Καλών Τεχνών
ΑΝΘΗ ΠΑΖΙΑΝΟΥ
ΒΟΡΕΙΟ ΑΙΓΑΙΟ

Φεύγει το «Διαγόρας» έρχεται το «Νήσος Ρόδος»

Λύση στην αυξημένη κίνηση στην γραμμή Πειραιάς – Χίος – Μυτιλήνη η δρομολόγηση του πλοίου Ro – Pax της Hellenic Seaways
ΝΙΚΟΣ ΜΑΝΑΒΗΣ
ΑΓΡΟΤΕΣ

Αναδιάταξη στόχων και περισσότερους πόρους για την ΚΑΠ

Παρέμβαση του πρώην γενικού γραμματέας του υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης Χαράλαμπου Κασίμη στο συνέδριο της GAIA Επιχειρείν
ΕΡΓΑΣΙΑ

Δυο θέσεις στην Εφορεία Αρχαιοτήτων Λέσβου

Μέχρι τις 12 Μαΐου η υποβολή των αιτήσεων
ΑΓΡΟΤΕΣ

Νέα Αριστερά: Η κυβέρνηση μοίρασε τις αγροτικές επιδοτήσεις σε ημετέρους

«Για τον κ. Αυγενάκη οι αγρότες του Βορείου Αιγαίου είναι ήσσονος σημασίας» σημειώνει ανακοίνωση του κόμματος
ΕΡΓΑΣΙΑ

Ξανά Ασφαλιστικά μέτρα από τους 26 συμβασιούχους covid της Μυτιλήνης

Επέστρεψαν στις δικαστικές αίθουσες οι εργαζόμενοι που απολύθηκαν στις 23 Απριλίου αφού έχασαν τον πρώτο κύκλο των Ασφαλιστικών Μέτρων. Στο πλευρό τους Χριστόφας, Κατζανός και Καρασάββας
ΓΕΥΣΗ

«Roll ice and more», παγωτό σε άλλη διάσταση!

Το νέο κατάστημα με φρέσκο παγωτό και ατελείωτες άλλες γευστικές δροσερές επιλογές έρχεται στη Μυτιλήνη στην οδό Κουντουριώτη 63 από την Παρασκευή 3 Μαΐου
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Master Chef στη Λέσβο με γεύσεις και μεράκι

Ο Σύλλογος Ασπίδα, οι Δήμοι Μυτιλήνης και Δυτικής Λέσβου και η Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου, σε συνεργασία με την παραγωγή της εκπομπής έφεραν σε πέρας ένα μεγάλο εγχείρημα
ΑΓΟΡΑ

Utopia Concept Store: Μια ουτοπία για δώρα στο κέντρο της πόλης

Στο νέο κατάστημα Utopia Concept Store θα βρείτε μοναδικά δώρα από την Άννα και τη Χρύσα
ΑΓΡΟΤΕΣ

Αδιαφορία για τους νησιώτες παραγωγούς

Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και ΟΠΕΚΕΠΕ «ξέχασαν» να πληρώσουν τις επιδοτήσεις του Ειδικού Προγράμματος Στήριξης της Αγροτικής Παραγωγής στα Μικρά Νησιά του Αιγαίου
ΝΙΚΟΣ ΜΑΝΑΒΗΣ
ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ ΑΓΡΟΤΕΣ

Σφαγή... των νησιωτών αγροτών στα οικολογικά σχήματα

Άγριο ψαλίδισμα από τον ΟΠΕΚΕΠΕ αποκαλύπτουν οι πληρωμές που βρίσκονται σε εξέλιξη σήμερα Μεγάλη Τρίτη
ΝΙΚΟΣ ΜΑΝΑΒΗΣ